Serwis

W przypadku bezzasadnego wezwania serwisu naliczana jest opłata w wysokości 150zł netto na terenie miasta Płock i 200zł netto w pozostałych przypadkach. Prosimy o rozważne zgłoszenia serwisowe.

UWAGA: W większości przypadków zgłoszeń typu "uszkodzenie dystrybutora, wyciek dystrybutora, awaria etc." przyczyną nie jest awaria samego urządzenia, lecz np. jego zapowietrzenie na skutek nieprawidłowego zamontowania/nabicia banki z wodą poprzez krzywe nabicie butli na trzpień górnej pokrywy, nieprawidłowe naderwanie korka podczas nabijania, brak wody w poprzedniej butli i zużycie wody z kranów ze zbiorników wewnętrznych, etc. Przyczyną może być również uszkodzony baniak z wodą, który jest nabity na dystrybutor. Aby wykluczyć w/w możliwości i stwierdzić, że jest to faktycznie wewnętrzna awaria samego urządzenia bardzo proszę postępować według poniższej instrukcji:

1. Odłączyć urządzenie od źródła prądu.
2. Zdjąć butle z urządzenia.
3. Opróżnić wodę ze wszystkich kraników, aż woda przestanie lecieć.
4. Nabić ponownie butle z wodą - prawidłowo tzn prosto z góry na dół, bez przechylania
- duży korek zawiera mały korek, który umożliwia zdejmowanie i ponowne zakładanie butli, 
Jeżeli korek został naderwany, znamy przyczynę rozszczelnienia. Należy zmienić butle na inną.
5. Poczekać, aż woda zleci do zbiorników wewnętrznych siłą grawitacji
6. Otworzyć wszystkie krany i poczekać aż woda ze wszystkich kranów będzie leciała w sposób ciągły.
7. Jeśli woda z butli przepływa, napełnia zbiorniki, a z kranów leci woda można podłączyć urządzenie do prądu.
8. Pamiętajmy, że powierzchnia wokół urządzenia powinna być wytarta przed kolejnym użyciem i sprawdzeniem.
Jeżeli powyższe czynności nie przynoszą rezultatów, należy wysłać zgłoszenie serwisowe!
02 | 04 | 12
Drodzy Klienci, miło nam informować, iż od 1 kwietnia 2012r. ruszyła nowa strona internetowa www.piwpol.pl . Nowa strona zawiera...